COVID-19 / corona information

This page will be updated daily if new information on COVID-19 / corona virus appears:

 

Our warehouse remains open and we ship out orders daily, so you can keep on placing your orders as you are used from us. 

 

The Netherlands:

Bezorging van post en pakketten
Vanaf vandaag tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. Goed om je klanten hiervan op de hoogte te brengen via je eigen website.

Verruiming bezorgtijden en andere maatregelen voor bezorgers
We werken op dit moment aan de verruiming van de dagelijkse bezorgtijd en andere maatregelen voor onze bezorgers. We treffen aanvullende maatregelen om de werkomstandigheden zo gezond en veilig mogelijk te houden en de kans op besmetting te verkleinen.

 

 

The following countries are facing a delayed shipping, but still operating. 

 

Argentinië, Bahrein, België, Brunei, Brazilië, Belize, Canada, Chili, Algerije, Estland, Egypte, Equatoriaal Guinee, Guinee Bissau, Hong Kong, Honduras, India, Irak, Jordanië, Japan, Zuid Korea, Libanon, Litouwen, Letland, Marokko, Panama, Paraguay, Saudi Arabië, Suriname, Tsjaad, Ukraine, Verenigde Staten, Kosovo.

speciale note voor belgie:

 

Specifieke maatregelen voor België.

Nieuwe maatregelen vanaf 19 maart 2020
De Belgische regering heeft besloten dat niet-essentiële winkels worden gesloten vanaf 18 maart om 12:00 uur. Dit besluit heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten zijn. Deze maatregelen hebben invloed op webwinkels die pakketten naar België versturen. De webwinkels en de PostNL-punten worden hierover geïnformeerd.

Pakketten op een Belgische PostNL-punt
Pakketten die op een gesloten PostNL-punt liggen, blijven daar. We doen al het mogelijke om hiervoor een oplossing te vinden.

Daarnaast is het momenteel niet mogelijk een bestelling direct naar een PostNL-punt te laten sturen. Pakketten die nog vertrekken naar een gesloten PostNL-punt worden retour gestuurd naar de afzender. Pakketten die we na een tweede poging niet bij de consument thuis bezorgd kunnen worden, gaan naar een PostNL-punt dat open blijft.

Ook is in België het aantal pakketten momenteel erg hoog. Dit in combinatie met de nieuwe maatregelen van de Belgische regering kan ervoor zorgen dat jouw zendingen met bestemming in België vertraging oplopen.

De meest actuele status van de pakketten is te vinden via Track & Trace van PostNL.